Serwisy internetowe Uniwersytetu Warszawskiego
Nie jesteś zalogowany |
zaloguj się
R e j e s t r a c j a ż e t o n o w a
DOKUMENTY
Strona główna
Ogólne zasady rejestracji
Harmonogram rejestracji
Pomoc i kontakt
REJESTRACJE
2500-PSYCH-FA-2019Z
2500-PL-PS-FO
WYSZUKIWARKA
Wyszukiwana fraza
Szukaj w całej bazie
Wyszukiwanie zaawansowane
Według opisu
Według miejsca
Według prowadzącego
Według dnia tygodnia
Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Sobota
Niedziela
Według godziny od
00
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
:
00
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
Według godziny do
00
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
:
00
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
Według cyklu dydaktycznego
Rok akademicki 2024/25
Semestr letni 2024/25
Semestr zimowy 2024/25
Trymestr zimowy 2024/25
Rok akademicki 2023/24
Semestr letni 2023/24
Semestr zimowy 2023/24
Trymestr zimowy 2023/24
Bez grup dedykowanych
Z grupami zapełnionymi
Fakultety ogólnoakademickie
Szybkie odświeżanie
Kod przedmiotu
Cykl dydaktyczny
Nazwa przedmiotu
2500-PL-PS-FO-11
Semestr zimowy 2019/20
Letnia Szkoła Metod Psychofizjologicznych
2500-PL-PS-FO1-01
Semestr zimowy 2019/20
Autyzm u dzieci
2500-PL-PS-FO1-05
Semestr zimowy 2019/20
Rzadkie zaburzenia rozwojowe
2500-PL-PS-FO1-10
Semestr zimowy 2019/20
Neuropsychologia medyczna
2500-PL-PS-FO1-11
Semestr zimowy 2019/20
Rozwijanie umiejętności komunikowania się oraz umiejętności społecznych u dzieci z zaburzeniami rozwoju
2500-PL-PS-FO2-01
Semestr zimowy 2019/20
Efekt sformułowania w podejmowaniu decyzji, czyli rzecz o odwracaniu kota ogonem
2500-PL-PS-FO2-02
Semestr zimowy 2019/20
O czytaniu w cudzych myślach: zjawisko przyjmowania perspektywy innych ludzi
2500-PL-PS-FO2-09
Semestr zimowy 2019/20
Świadomość w laboratorium - zjawiska i mechanizmy
2500-PL-PS-FO2-10
Semestr zimowy 2019/20
Teoria umysłu – ujęcie neurorozwojowe
2500-PL-PS-FO3-05
Semestr zimowy 2019/20
Neuropsychologia kliniczna dla początkujących
2500-PL-PS-FO3-06
Semestr zimowy 2019/20
DNA i zachowanie
2500-PL-PS-FO4-02
Semestr zimowy 2019/20
Podstawy genetyki zachowania się człowieka
2500-PL-PS-FO4-03
Semestr zimowy 2019/20
Psychologia twórczości
2500-PL-PS-FO4-05
Semestr zimowy 2019/20
Nieświadome emocje - korzyści czy przeszkoda
2500-PL-PS-FO4-06
Semestr zimowy 2019/20
Stres informacyjny: sposoby radzenia sobie i przeciwdziałania
2500-PL-PS-FO4-08
Semestr zimowy 2019/20
Jeden umysł, dwa systemy emocji i poznania?
2500-PL-PS-FO4-09
Semestr zimowy 2019/20
Nuda
2500-PL-PS-FO4-10
Semestr zimowy 2019/20
Psychologiczne, społeczne i kulturowe aspekty doświadczenia traumy
2500-PL-PS-FO5-06
Semestr zimowy 2019/20
Pigmalion czy Liwa? Wpływ oczekiwań rodziców i nauczycieli na zachowanie dzieci
2500-PL-PS-FO5-07
Semestr zimowy 2019/20
Parenting - Psychologia rodzicielstwa
2500-PL-PS-FO6-04
Semestr zimowy 2019/20
Spostrzeganie świata społecznego – organizacja wiedzy o świecie społecznym, percepcja i wnioskowanie
2500-PL-PS-FO6-05
Semestr zimowy 2019/20
Różne oblicza altruizmu
2500-PL-PS-FO6-07
Semestr zimowy 2019/20
Dynamiczna psychologia społeczna
2500-PL-PS-FO6-08
Semestr zimowy 2019/20
Człowiek i społeczeństwo jako układy złożone
2500-PL-PS-FO7-02
Semestr zimowy 2019/20
Psychometryczne aspekty pomiaru inteligencji
2500-PL-PS-FO8-03
Semestr zimowy 2019/20
Społeczne aspekty seksuologii
UL: centralny system rejestracji żetonowych
Najlepiej działa z przeglądarką
:: UL2 6.2.0.0-0 (2016-06-23)
::
kontakt