R e j e s t r a c j a ż e t o n o w a |
Język angielski w komunikacji międzykulturowej (B2+) (2022Z) - gr. 1Informacje ogólne
Strona przedmiotu w USOSwebKrótki opisZajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO WER, ścieżka 3.5 i z tego powodu studenci zobowiązani są do wypełnienia dokumentacji projektowej. Odmowa ich wypełnienia oznacza rezygnację z zajęć. Kurs ma na celu podniesienie umiejętności językowych studentów w kontekście postpandemicznej komunikacji międzykulturowej. Celem naszych spotkań będzie podniesienie kompetencji komunikacyjnych studentów w kontekście pluralistycznej, umiędzynarodowionej, ucyfrowionej kultury współczesnego świata. Zajęcia będą obejmować ćwiczenia z pisania, słownictwa i rozmowy na tematy istotne z punktu widzenia międzykulturowej komunikacji i globalnej debaty publicznej. Pierwsze zajęcia odbędą się 16.03.2023 r. Tryb rozliczania przedmiotuZaliczenie na ocenę UwagiPierwsze zajęcia odbędą się 25.10.2022 r. Pełny opisKurs ma na celu podniesienie umiejętności językowych studentów w kontekście postpandemicznej komunikacji międzykulturowej. Celem naszych spotkań będzie podniesienie kompetencji komunikacyjnych studentów w kontekście pluralistycznej, umiędzynarodowionej, ucyfrowionej kultury współczesnego świata. Zajęcia będą obejmować ćwiczenia z pisania, słownictwa i rozmowy na tematy istotne z punktu widzenia międzykulturowej komunikacji i globalnej debaty publicznej: sztuki słuchania i argumentacji, (nie)porozumień międzykulturowych i interpersonalnych, dwujęzyczności i wielojęzyczności, sztucznej inteligencji i rynku pracy, globalnej wioski i lokalnych społeczności, problemu rozprzestrzeniania fałszywych informacji i politycznej polaryzacji, światowego dziedzictwa kulturowego, kryzysu ekologicznego, migracji, gospodarki światowej, praw człowieka, mediów społecznościowych, kultury popularnej i innych. Materiały omawiane na kursie stanowią połączenie językowych i akademickich podręczników, popularnonaukowych materiałów wideo, oraz ćwiczeń przygotowanych przez instruktora. Metoda zaliczenia: każda osoba w grupie może wybrać pomiędzy: A.) napisaniem krótkiego tekstu (np. eseju wyrażającego opinię o jednym z tematów omawianych w trakcie kursu); lub B.) nagraniem podkastu/dyskusji na wybrany temat związany z kursem. Obie formy wymagają użycia słownictwa poznanego w ramach zajęć. Literatura- Jan Bell and Roger Gower, Advanced Expert, Pearson, 2014. - Iwona Dubicka et al., Business Partner B2+, Pearson/Financial Times Publishing, 2019. - Ruth Gairns and Stuart Redman, Oxford Word Skills (Upper-Intermediate/Advanced), Oxford University Press, 2020. - Michael McCarthy and Felicity O’Dell, Academic Vocabulary in Use, Cambridge University Press 2016. - Michael Vince, Language Practice for Advanced, Macmillan, 2014. - Wybór materiałów wideo z platform edukacyjnych i popularnonaukowych (e.g., TED Talks, Ted-Ed, The School of Life) - Wybór artykułów i ćwiczeń z The New York Times – Learning Section - Materiały przygotowane przez instruktora |
UL: centralny system rejestracji żetonowych | Najlepiej działa z przeglądarką | :: UL2 6.2.0.0-0 (2016-06-23) | :: kontakt |